بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


چرا مربیان در مورد درخواست ما به سازمان لیگ صحبت می‌کنند؟!

 میرشاد ماجدی  در خصوص اردوی تیم فوتبال استقلال در جزیره کیش گفت: خوشبختانه بازیکنان شرایط خوبی دارند و یکی از بهترین‌ زمین‌های تمرین را در اختیار داریم. دیشب از ساعت 8 تا 9 و نیم شب تمرین بسیار خوبی داشتیم و قرار شده امروز هم دو وعده تمرین کنیم اما از فردا تمرینات ما روزی یکبار پیگیری می‌شود.
وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی قرار است روز جمعه با یکی از تیم‌های منتخب کیش بازی داشته باشیم و این تنها بازی ما در اردوی کیش خواهد بود چراکه دیگر وقتی برای بازی دوستانه نداریم و باید آماده شویم تا در بازی‌های باقیمانده عملکرد خوبی داشته باشیم.
سرپرست تیم فوتبال استقلال در مورد صحبت‌های حسین فرکی مبنی بر مخالفت با تعویق یک روزه دیدار فولاد و استقلال اظهار داشت: من نمی دانم چرا مربیان در این گونه موارد اظهار نظر می‌کنند. ما یک درخواستی از سازمان لیگ داشتیم و آنها پاسخگو خواهند بود اما اینکه دیگران در این باره صحبت کنند را من متوجه نمی‌شوم.
ماجدی افزود: برنامه اعلام شده غیرعقلانی است چراکه ما 13 فروردین در امارات بازی داریم و خیلی خوشبینانه اگر فکر کنیم 14 فروردین به تهران می‌رسیم و بعد باید 15 فروردین به اهواز بریم تا 16 فروردین مقابل این تیم بازی کنیم و این غیرمنطقی است. من نمی دانم آقایان چطور فکر می‌کنند؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 23 / 11 / 1392برچسب:فوتبال,استقلال,میرشاد ماجدی,سازمان لیگ برتر, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com